Dekada bezpośredniej reklamy leków na receptę ad

Dane są reprezentatywne dla głównych rynków medialnych. W latach 1996-2005 uzyskaliśmy publicznie dostępne dane na temat promocji dla pracowników służby zdrowia od IMS Health, niezależnej firmy z branży medycznej. W odniesieniu do całego sektora informujemy o trzech głównych elementach wydatków na promocję dla profesjonalistów: wizyty przedstawicieli sprzedaży farmaceutycznej wśród lekarzy w praktykach biurowych i szpitalnych ( szczegóły ), bezpłatne próbki przekazywane lekarzom i reklama w profesjonalnym czasopisma. IMS Health wyprowadza szacunki wydatków na szczegóły z reprezentatywnego w całym kraju panelu biurowych lekarzy i dyrektorów aptek szpitalnych, którzy śledzą swoje kontakty z przedstawicielami handlowymi. IMS Health pozyskuje dane o wydatkach na darmowe próbki z panelu około 1200 pracowników biurowych w gabinetach lekarskich, pobranych z praktyki lekarzy pracujących w biurze, którzy są w panelu poświęconym szczegółom. Aby oszacować wydatki na reklamę w czasopismach branżowych, IMS Health śledzi reklamy umieszczone w około 400 czasopismach medycznych i dodaje szacunki kosztów drukowania do opłat wydawcy za reklamy.
Uzyskaliśmy dane dotyczące sprzedaży w całej branży z opublikowanych raportów na podstawie rocznego badania przeprowadzonego przez Pharmaceutical Research and Manufacturers of America (PhRMA). Zakupiliśmy dane dotyczące wydatków promocyjnych w 2005 r. Na produkty w określonych klasach od Verispan, innej niezależnej firmy zajmującej się informacją medyczną oraz od TNS Media. W przypadku 10 klas leków o największej sprzedaży w USA w 2004 r. Uzyskaliśmy dane dotyczące pięciu form promocji farmaceutycznej śledzonych przez Verispan: reklamy bezpośrednie, reklamy detaliczne, reklamy w czasopismach specjalistycznych, spotkania i wydarzenia edukacyjne dla lekarzy i promocji farmaceutycznej online dla lekarzy. Dane dotyczące wydatków na reklamę są gromadzone przez TNS Media, jak opisano wcześniej. Aby śledzić szczegóły, Verispan przeprowadza ankietę obejmującą około 13 000 lekarzy i mieszkańców szpitali i szpitali oraz lekarzy asystentów, którzy śledzą swoje spotkania z przedstawicielami handlowymi z branży farmaceutycznej. Panel jest reprezentatywny pod względem geograficznym i obejmuje członków 31 specjalizacji klinicznych.
Verispan opracowuje szacunkowe wydatki przemysłu na profesjonalne spotkania i wydarzenia poprzez ankietę przeprowadzoną wśród ponad 3500 lekarzy z biura reprezentujących 19 specjalności, którzy relacjonują wydarzenia sponsorowane przez firmy farmaceutyczne, w których uczestniczą. Ten panel lekarzy jest również proszony o zgłoszenie się na temat internetowej promocji farmaceutycznej, która obejmuje promocję cyfrową (Internet i wideo) oraz dalsze moduły edukacji medycznej. Verispan przeprowadza audyt około 600 czasopism medycznych i tabloidów i oblicza wydatki na podstawie danych z arkusza stawek każdego czasopisma i kosztów premii.
Wreszcie, uzyskaliśmy dane dotyczące liczby akcji egzekwujących FDA związanych z promocją farmaceutyczną w latach 1997-2006 od FDA, która publikuje listy regulacyjne przesyłane do firm farmaceutycznych na swojej stronie internetowej (www.fda.gov/cder/ddmac/lawsregs. htm). Daty zatwierdzenia FDA dla konkretnych produktów uzyskano z Pomarańczowej Księgi zatwierdzonych produktów leczniczych z ocenami równoważności terapeutycznej15. Uzyskaliśmy dane dotyczące dat rozpoczęcia kampanii reklamowych za pomocą szeregu wyszukiwań w Internecie (z konkretnych źródeł dostępnych od autorów).
Analizy danych
Przeprowadziliśmy analizy opisowe
[podobne: enovatis, sonikacja, porfiria erytropoetyczna ]