Uzdrawianie Nasz system opieki zdrowotnej Sicko cd

I tak też się nie udało z powodu ataków na konserwatyzm i przemysł medyczny. Przede wszystkim jednak zawiodła, ponieważ próbowała przerobić głęboko zakorzenione ramy ubezpieczeń, na których opierały się miliony, często całkiem szczęśliwie pomimo kosztów i kłopotów. Niestety, większość Amerykanów – nawet niedoubezpieczonych i niedługo nieubezpieczonych, potencjalnie nieubezpieczonych i jedynej choroby z bankructwa – może przestraszyć się, że zmiana tego okopanego i niewystarczającego systemu oznacza płacenie więcej za mniej. Jest to spuścizna struktury ubezpieczeniowej, która uśpienia wielu ludzi, aby wierzyli, że są bezpieczni, gdy nie są, co ukrywa ogromne koszty w cichych potrąceniach z wynagrodzenia pracowniczego, co sprawia, że rząd płaci kartę najsłabszym i najmniej zdrowemu, i że więc odkłada zakup opieki, że nikt nie może targować się o niższe ceny lub oceniać wartości tego, co jest kupowane. To jest haczyk 22 reformy systemu opieki zdrowotnej: to właśnie niedociągnięcia naszego systemu ubezpieczeń sprawiają, że radzenie sobie z tymi niedociągnięciami jest tak diabelnie trudne. Aby obejść ten haczyk-22, będziemy potrzebować populistycznej złości, ale także politycznego foresightu. Moore wyrusza za granicę, aby pokazać nam, że jedynym ubezpieczycielem publicznym jest jedyna nadzieja. Ale nie trzeba podróżować do Kanady, Wielkiej Brytanii czy Francji (a tym bardziej do Kuby – najbardziej wątpliwego celu Moore a), aby zobaczyć zalety łączenia uniwersalności z publiczną kontrolą kosztów. Medicare, najbardziej popularny i odnoszący sukcesy program ubezpieczeń publicznych w naszym kraju, obejmuje osoby starsze niż 65 lat i osoby niepełnosprawne – grupy o dużej potrzebie pokrycia i niewielkie możliwości uzyskania go prywatnie. Mimo to kontroluje wydatki lepiej niż sektor prywatny, mało wydaje na administrację i pozwala pacjentom szukać opieki od prawie każdego lekarza i szpitala. Z jakiegoś powodu Moore ignoruje Medicare. Opowiada o poczcie, straży pożarnej, publicznej edukacji – ale nie o publicznym programie, który najbardziej przypomina wolną, powszechną opiekę zdrowotną , którą wychwala.
To źle, ponieważ model Medicare jest nie tak tajną bronią w kampanii na przystępną cenowo opiekę zdrowotną dla wszystkich. Dzisiaj wielu zwolenników krajowego ubezpieczenia zdrowotnego mądrze zaczęło wołać o Medicare for All , a nie o ich dawny okrzyk wojenny, Single Payer . Jednak przejście do krajowego planu ubezpieczeń z dnia na dzień, niezależnie od etykiety, oznacza zagrożenie dla prywatnego ubezpieczenia, tak wielu Amerykanów polega na tym, że nasz rząd, który ma gotówkę, musi podnosić bardzo widoczne podatki, niezbędne do sfinansowania systemu, finansowanego w dużej mierze przez ukryty zasiłek dla robotników. Być może zbliżamy się do dnia, w którym jesteśmy gotowi pokonać te przeszkody jednym skokiem, ale nie jesteśmy jeszcze na miejscu.
Na razie najlepszym krokiem może być wymaganie od pracodawców, aby zapewnili swoim pracownikom dobry prywatny zasięg lub zapisali je, przy niewielkim koszcie, w nowym publicznym programie wzorowanym na Medicare. Pracownicy zatrudnieni w tych nowych publicznych strukturach mogliby zostać poproszeni o płacenie skromnej składki oprócz składek pracodawców, w oparciu o ich dochód, i mogliby mieć prawo do zapisania się w kwalifikowanych prywatnych planach – tak jak dziś mogą korzystać z ubezpieczenia Medicare. Bez wątpienia wielu pracodawców skorzystałoby z możliwości uzyskania niedrogiego pokrycia dla swoich pracowników, co dałoby nowy publiczny plan ubezpieczeniowy dużej, różnorodnej rekrutacji i dużej dźwigni finansowej w celu ograniczenia kosztów i poprawy opieki
[patrz też: komart knurów, ezo szczecin, kaspol ]